Administrasjonsmedarbeider - Fjellheim Bibelskole i Tromsø
Fjellheim Bibelskole søker en engasjert Administrasjonsmedarbeider i 100 % fast stilling med oppstart fra 01.04.2025 eller etter avtale.
Fjellheim Bibelskole er en skole med ca. 45 elever som ligger i Tromsø. Nå har du muligheten til å kombinere en spennende jobb, i et godt arbeidsmiljø, med å bo i en flott by omkranset av fantastisk natur. Vi tilbyr varierte arbeidsoppgaver samt gode muligheter til å oppleve Nord-Norge på sitt beste.
Arbeidsoppgaver
Kommunikasjon og administrasjon: Ansvar for informasjonsflyt mellom ansatte og elever, samt generell administrativ støtte, inkludert oppfølging av samarbeidspartnere og leverandører.
Elevopptak og oppfølging: Overordnet ansvar for opptak av nye elever og sosial-pedagogisk oppfølging gjennom samtaler og støtte i deres utvikling.
Reisevirksomhet og praksis: Planlegge og delta på reiser med elevgrupper, både i Norge og internasjonalt (ved behov), og bistå med koordinering av skolens praksisprogram, inkludert utenlandspraksis.
Markedsføring og synlighet: Samarbeide med rektor og markedsføringsansvarlige for å implementere skolens markedsføringsplan, administrere digitale plattformer, og publisere skolens blad, Fjellheimnytt.
Varierte oppgaver: Delta i rutinemessige administrative oppgaver og samarbeide tett med skolens ettåringer for å sikre et godt arbeidsflyt.
Ønskelige kvalifikasjoner
Engasjement for å hjelpe unge voksne til å vokse nærmere Gud og utvikle seg som hele mennesker.
Relevant utdanning og/eller erfaring innen administrasjon, skole, organisasjon eller annen relevant virksomhet.
Sterk digital kompetanse, spesielt innen Microsoft Office. Ferdigheter i grafisk design (f.eks. Adobe-programmer) er en stor fordel.
Strukturert, fleksibel, serviceinnstilt og evne til å jobbe både selvstendig og i team.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Søkeren må bekjenne kristen tro og kunne identifisere seg med Misjonssambandets (NLM) formål og verdier i samsvar med organisasjonens verdidokument.
Vi kan tilby
Et trygt og godt arbeidsmiljø på en spennende arbeidsplass
Unik mulighet til å påvirke elevene sine liv på en positiv måte
Lønn i samsvar med NLM sitt regulativ
Vil du snakke mer om denne unike arbeidsmuligheten før du søker? Kontakt rektor, Stephen Mayes, sm@fhbs.no.
Ved ansettelse må det fremvises gyldig politiattest.
Søknad, CV og referanser sendes per e-post til rektor, Stephen Mayes
Søknadsfrist: 3.januar 2025
Oppstart: 1.april 2025 eller etter avtale